Jeg har købt et startnummer.....

.......eller rettere sagt; jeg har faktisk købt to.

Her med 3 dage til forventet ankomst af lillebror, har jeg allerede siddet med starnummer-kriblen i fingrene adskillige gange.

Og det har da bestemt ikke hjulpet på det, at stort set alle* i mit Instagram feed netop har været på Hawaii for enten at køre verdensmesterskaberne der ovre, eller heppe på nogen af dem, som skulle.

Ej heller har det hjulpet, at folk allerede er ved at få deres 2019 racekalender på plads, og så småt er begyndt at fortælle om alle deres planer.

Så derfor melder jeg mig også på banen med startnumre til den kommende sæson.
Planen er tydelig; jeg skal ud og have det sjovt med at race igen uden mål om tider eller placeringer.

Først og fremmest handler det om at finde ud af, hvilken form kroppen er i efter fødsel og den første tid med baby. Meget spiller ind; både hvordan fødslen forløber, sover han om natten, hviler han om dagen, hvordan amningen går og alle de andre mange, mange ting.

Men ikke desto mindre er der købt startnumre, og jeg håber at vi ses til
Tri ved Søen
og
KMD IRONMAN 70.3 Helsingør


 Maja


*det er jo nok ikke helt sandt, men det føltes sådan ;)